|
|
|
|
|
|
|
Március 29-én Lewis Hamilton már az F-1 uralkodó világbajnokaként fog megjelenni a melbourne-i rajtrácson. Robert Kubica és Fernando Alonso, hogy csak két nevet említsünk, mindenképpen igyekszik majd megakadályozni őt abban, hogy így tudjon tenni 2010-ben is. A tíz egykori vb-győztes, aki megszólal az F1 Racing szezonelőzetesében, egyvalamiben egyetért: 2009 a klasszikus csaták évének ígérkezik... |
|
|
Alonso, Ferrari, Eddie Murphy a liftben... Az F-1-es világbajnok nyíltan beszél mindenről. "Tudom, hogy sok ember nem kedvel engem, de idén mindenkit el akarok söpörni. És ezt érezni fogják" |
|
|
Robert Kubica a fehér sarokban ül. Merész, nem ismeri a félelmet, és már szemet vetett Lewis Hamilton világbajnoki címére. Kezdődjön hát a következő menet... |
|
|
45 óra fényezés és több mint 60 matrica kell ahhoz, hogy egy F-1-es kasztnit megláthasson a külvilág. Mindez tökéletesen kivitelezve még gyorsabbá is teszi az autót. A Renault most elárulja, hogy miért... |
|
|
2008-ban egyedül a Toyota büszkélkedhetett ezzel a statisztikával. Az F1 Racing exkluzív bepillantást nyert a főhadiszállásukon arra, hogy miként szeretnék megismételni a bravúrt. |
|
|
|
|
Mivel Ausztráliától kezdve tilos lesz a tesztelés, a Ferrarinak kevesebb mint 20 napja volt felkészülni a címvédésre - aztán jött a bahreini homokvihar. Íme a világbajnok csapat reagálása... |
|
|
A Force India megvált a Ferrari motoroktól, hogy 2009-ben teljes körű együttműködésre lépjen a McLarennel. Az F1 Racing csavarról csavarra megvizsgálja azt a technikai megállapodást, amely akár az egész sportág arculatát átformálhatja. |
|
|
Az új szabályok jelentősen befolyásolták az F-1-es autók 2009-es generációjának tulajdonságait. Részletes elemzés következik arról, hogy mi változott, és ez milyen következményekkel fog járni. |
|
|
Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy vezető F-1-es tervező, aki a Williams-t elképesztő sikerekhez és Mika Hakkinen-t két világbajnoki címhez segítette. De szegény most már tíz éve nem nyert semmit. Az F1 Racing testületileg felvonva szemöldökét, azt kérdezi... |
|
|
Már negyven éve az F-1-ben, és Sir Frank Williams ismét minden erejével azon ügyködik, hogy bebizonyítsa, csapata képes tartani a lépést. "Valójában az idei szezon szempontjából remek kiindulási pozícióban vagyunk," mondja, "de csodák azért nem történnek egyik napról a másikra..." |
|
|
Nem könnyű a Ferrari árnyékában élni, de a Toro Rosso gyárában tett látogatás során kiderül, ez a gárda jóval több, mint csupán a Red Bull b-csapata |
|
|